Minőségpolitika
A minőségpolitika megvalósításának, figyelemmel kisérésének és felülvizsgálatának módja
Minőségpolitikánk megvalósítása érdekében hatékony és kiegyensúlyozott együttműködésre törekszünk minden partnerünkkel:
- a szolgáltatásainkat igénybe vevő megrendelőkkel,
- a képzésekben résztvevőkkel,
- a képzéseket megvalósító oktatóinkkal,a megrendelőink / megbízóink munkatársaival.
Minőségirányítási rendszerünket úgy működtetjük, hogy mind a közvetlen vevői igények magas színvonalú kielégítését, mind a saját, belső szervezeti rendezettségünk fejlődését elősegítse.
Küldetésünk érvényesítése során folyamatosan figyelemmel kísérjük:
- vevőink, megrendelőink, képzéseink résztvevői és saját munkatársaink jelenlegi és jövőbeni elvárásait, észrevételeit,
- szolgáltatásunkra vonatkozó szakmai elvárásokat,
- a Felnőttképzési törvény és kapcsolódó jogszabályok változásait és kötelezettséget vállalunk a felnőttképzéssel kapcsolatos követelmények betartására.
Mindezeket a minőségirányítási rendszerünk legfontosabb bemeneti információjaként kezeljük.
A folyamatos fejlesztés, fejlődés érdekében rendszeres felülvizsgálatokat tartunk és elkötelezzük magunkat arra, hogy:
- szolgáltatásunk minőségi elvárásait úgy határozzuk meg, hogy az mind vevőink igényének, mind belső meggyőződésünknek megfeleljen, tekintettel a tartós és folyamatos megelégedettségükre,
- felnőttképzési tevékenységünk minőségét és a működtetett folyamatok hatékonyságát, eredményességét folyamatosan mérjük és tökéletesítjük, önértékelést és belső auditokat végzünk,
- a minőségpolitika szellemiségére építve, annak megvalósítása érdekében minőségcélokat, feladatokat tűzünk ki és valósítunk meg, melyek teljesülését évente értékeljük,
- a minőségpolitikában megfogalmazott célok megvalósításához szükséges erőforrásokat biztosítjuk,
- a mérési eredmények alapján rendszeres vezetőségi átvizsgálást tartunk, ahol a fejlesztéssel kapcsolatos feladatainkat határozzuk meg, valamint
biztosítjuk, hogy az intézkedések dokumentáltak, nyomon követhetők, ellenőrizhetők legyenek.
Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésével, képzési kínálatunk bővítésével a magyarországi autóipari beszállítói piac meghatározó szolgáltatói szereplője legyünk. Célkitűzésünk, hogy a résztvevőink és megrendelőink elégedettek legyenek szolgáltatásunkkal és teljes mértékben kielégítsük elvárásaikat. Partnereinkkel együttműködve nyújtsunk megoldást a munkaerőpiaci kihívások megoldására.
Fontosnak tartjuk szolgáltatásunk, képzéseink minőségének, jogszabályi és szakmai megfelelőségének megbízható fenntartását és folyamatos fejlesztését. Felnőttképzési tevékenységünket a felnőttképzési törvény előírásainak megfelelően végezzük.
A T&T Quality Kft és az oktatók minőségirányítással kapcsolatos felelőssége
Intézményünk minőségirányítási rendszerének részeként megfogalmaztuk oktatóinkkal kapcsolatos elvárásainkat. Az elvárt végzettségeket és kompetenciákat úgy határoztuk meg, hogy oktatóink képesek legyenek a szervezet célkitűzéseivel összhangban álló magas minőségi színvonalú képzések megtatására, a résztvevői elégedettség fenntartására.
Munkatársainktól elvárjuk az elkötelezettséget az önképzésre, a magas színvonalú szakmai munkára és felnőttképző intézményünk minőségfejlesztési tevékenységébe való bekapcsolódásra.
A képzésben részt vevő személyek bevonásának módja a minőségirányítás megvalósításába
A képzéseinken részt vevő személyeket elégedettségi kérdőív alkalmazásával bevonjuk a minőségirányítás megvalósításába képzéseink folyamatos fejlesztése érdekében:
- munkatársaink motiválásához, önfejlesztési tevékenységéhez,
- felnőttképzési tevékenységünk fejlesztéséhez.
Vezetőségünk gondoskodik arról, hogy a minőségpolitikánkat munkatársaink megismerjék és alkalmazzák.
Vezetőségünk elkötelezi magát arra, hogy napi tevékenységét a minőségpolitikát szem előtt tartva végezze, példát mutatva ezzel a munkatársak számára.