Minőségpolitika

A minőségpolitika megvalósításának, figyelemmel kisérésének és felülvizsgálatának módja

Minőségpolitikánk megvalósítása érdekében hatékony és kiegyensúlyozott együttműködésre törekszünk minden partnerünkkel:

  • a szolgáltatásainkat igénybe vevő megrendelőkkel,
  • a képzésekben résztvevőkkel,
  • a képzéseket megvalósító oktatóinkkal,a megrendelőink / megbízóink munkatársaival.

Minőségirányítási rendszerünket úgy működtetjük, hogy mind a közvetlen vevői igények magas színvonalú kielégítését, mind a saját, belső szervezeti rendezettségünk fejlődését elősegítse.

Küldetésünk érvényesítése során folyamatosan figyelemmel kísérjük:

  • vevőink, megrendelőink, képzéseink résztvevői és saját munkatársaink jelenlegi és jövőbeni elvárásait, észrevételeit,
  • szolgáltatásunkra vonatkozó szakmai elvárásokat,
  • a Felnőttképzési törvény és kapcsolódó jogszabályok változásait és kötelezettséget vállalunk a felnőttképzéssel kapcsolatos követelmények betartására.

Mindezeket a minőségirányítási rendszerünk legfontosabb bemeneti információjaként kezeljük.

A folyamatos fejlesztés, fejlődés érdekében rendszeres felülvizsgálatokat tartunk és elkötelezzük magunkat arra, hogy:

  • szolgáltatásunk minőségi elvárásait úgy határozzuk meg, hogy az mind vevőink igényének, mind belső meggyőződésünknek megfeleljen, tekintettel a tartós és folyamatos megelégedettségükre,
  • felnőttképzési tevékenységünk minőségét és a működtetett folyamatok hatékonyságát, eredményességét folyamatosan mérjük és tökéletesítjük, önértékelést és belső auditokat végzünk,
  •  a minőségpolitika szellemiségére építve, annak megvalósítása érdekében minőségcélokat, feladatokat tűzünk ki és valósítunk meg, melyek teljesülését évente értékeljük,
  •  a minőségpolitikában megfogalmazott célok megvalósításához szükséges erőforrásokat biztosítjuk,
  • a mérési eredmények alapján rendszeres vezetőségi átvizsgálást tartunk, ahol a fejlesztéssel kapcsolatos feladatainkat határozzuk meg, valamint  biztosítjuk, hogy az intézkedések dokumentáltak, nyomon követhetők, ellenőrizhetők legyenek.
A minőségre vonatkozó stratégiánk

Szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésével, képzési kínálatunk bővítésével a magyarországi autóipari beszállítói piac meghatározó szolgáltatói szereplője legyünk. Célkitűzésünk, hogy a résztvevőink és megrendelőink elégedettek legyenek szolgáltatásunkkal és teljes mértékben kielégítsük elvárásaikat. Partnereinkkel együttműködve nyújtsunk megoldást a munkaerőpiaci kihívások megoldására.

 Fontosnak tartjuk szolgáltatásunk, képzéseink minőségének, jogszabályi és szakmai megfelelőségének megbízható fenntartását és folyamatos fejlesztését. Felnőttképzési tevékenységünket a felnőttképzési törvény előírásainak megfelelően végezzük.

A T&T Quality Kft és az oktatók minőségirányítással kapcsolatos felelőssége

Intézményünk minőségirányítási rendszerének részeként megfogalmaztuk oktatóinkkal kapcsolatos elvárásainkat. Az elvárt végzettségeket és kompetenciákat úgy határoztuk meg, hogy oktatóink képesek legyenek a szervezet célkitűzéseivel összhangban álló magas minőségi színvonalú képzések megtatására, a résztvevői elégedettség fenntartására.

Munkatársainktól elvárjuk az elkötelezettséget az önképzésre, a magas színvonalú szakmai munkára és felnőttképző intézményünk minőségfejlesztési tevékenységébe való bekapcsolódásra.

A képzésben részt vevő személyek bevonásának módja a minőségirányítás megvalósításába

A képzéseinken részt vevő személyeket elégedettségi kérdőív alkalmazásával bevonjuk a minőségirányítás megvalósításába képzéseink folyamatos fejlesztése érdekében:

  • munkatársaink motiválásához, önfejlesztési tevékenységéhez,
  • felnőttképzési tevékenységünk fejlesztéséhez.

Vezetőségünk gondoskodik arról, hogy a minőségpolitikánkat munkatársaink megismerjék és alkalmazzák.

Vezetőségünk elkötelezi magát arra, hogy napi tevékenységét a minőségpolitikát szem előtt tartva végezze, példát mutatva ezzel a munkatársak számára.

Üzenet