Képzési forma | Nettó ár + 27% ÁFA |
---|---|
Központi képzés (online) | 110.000 Ft |
Céghez kihelyezett képzés | Kérjen egyedi árajánlatot |
A képzés célja olyan szisztematikus problémamegoldó módszer megismerése és kézségszintű alkalmazása, amely alkalmas vevői reklamációk kezelésére, a belső nem megfelelőségek megszűntetésére, rendszer és a folyamatok fejlesztésére.
• A problémamegoldás általános elveinek, alapvető lépéseinek ismertetése
• A probléma megoldásához szükséges kompetenciák és a 8D szerepének, lépéseinek tisztázása
• A probléma megoldó team szerepének megértése, a team munka alapelvei
• A probléma és annak pontos meghatározásához alkalmazott módszerek megismerése
• Az azonnali intézkedések céljai, szempontjai, módszerei
• A probléma okának felszámolására hozott intézkedések meghatározásával, hatékonyságának igazolásával kapcsolatos ismeretek, ismételt fellépése ellen alkalmazott módszerek megismerése
• Az intézkedések kiterjesztése más termékekre, folyamatokra, a szabályozást biztosító dokumentumok aktualizálása
• 8D jelentések, példák
• Elméleti témapontokat követő példák, feladatmegoldások ( 8D formanyomtatvány kidolgozása, brainstorming, ok-hatás diagram, 5W módszer, Pareto elemzés)
Minőségügyben, a vevői reklamációk kezelésével és belső fejlesztéssel foglalkozó munkatársak.
Képzési forma | Nettó ár + 27% ÁFA |
---|---|
Központi képzés (online) | 110.000 Ft |
Céghez kihelyezett képzés | Kérjen egyedi árajánlatot |