Kommunikációs tréning

img

A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék és elsajátítsák a sikeres megbeszélések kulcselemeit, kezeljék a konfliktusokat, véleménykülönbségeket, illetve a digitális kommunikációs kihívásokat.

További információ
img
Németh Fanni

Oktatási és tanácsadási Üzletág vezető

+36 30 231 5213
f.nemeth@ttq.hu

1. Bevezetés
- A megbeszélések célja és szerepe a munkafolyamatokban
- A sikeres megbeszélés kulcselemei: Téma, időkeret, résztvevők
- A kommunikáció hatása a megbeszélések sikerére

Gyakorlati feladat: Megbeszélések tapasztalatainak megosztása, pozitív – negatív élmények megbeszélése. “Mit csinálnék másképpen?”

2. Szervezés
- Célok meghatározása: Mit szeretnénk elérni a megbeszélésen?
- Az ideális résztvevők kiválasztása és szerepe

Szituációs gyakorlati feladat:
A szervezés

3. Verbális és Nonverbális kommunikáció
- A kommunikációs típusai: agresszív, passzív, asszertív, passzív-agresszív, manipulatív
- Hatékony verbális kommunikáció: világos és tömör beszéd
- Testbeszéd, arckifejezések és más nonverbális jelek szerepe
- Az aktív hallgatás fontossága: Figyelem, visszajelzés

Szituációs gyakorlati feladatok:
Hatékony verbális kommunikáció,
Nonverbális kommunikáció,
Aktív hallgatás,
Visszajelzés

4. Interaktív Kommunikáció
- Kérdések feltevése: Hogyan támogathatják a kérdések a párbeszédet?
- Konfliktuskezelés és véleménykülönbségek kezelése
- A konszenzus kialakítása és döntéshozatal

Szituációs gyakorlati feladatok:
Kérdezéstechnikák, Konfliktus kezelés

5. Hatékony Moderálás és Témairányítás
- A moderátor szerepe: Hogyan irányítsuk a beszélgetést?
- Zűrzavarok kezelése: Hogyan tartsuk a fókuszt a napirenden?
- Időmenedzsment: Hogyan érjük el a célokat a megszabott időkereten belül?

Szituációs gyakorlati feladatok:
Moderátori tevékenység
Időgazdálkodás

6. Digitális Megbeszélések: Kommunikáció a Virtuális Térben
- Online eszközök és platformok használata
- A digitális kommunikációs kihívások és hogyan küzdjünk meg velük
- A virtuális és személyes megbeszélések közötti különbségek

Szituációs gyakorlati feladatok:
Figyelem és aktivitás fenntartása az online térben

7. Utókövetés, elemzés
- Hatékony jegyzőkönyv készítés
- A döntések és feladatok nyomon követése

8. ÁTFOGÓ GYAKORLAT: Csoportos Feladatok
- Szituációs gyakorlatok a megbeszélések különböző típusaira
- Role-play: Hogyan reagáljunk különböző helyzetekben?
- Csapatmunka: A csoportos megbeszélések hatékonysága



A képzéshez középfokú iskolai végzettség és/vagy releváns szakmai tapasztalat ajánlott.

Azon résztvevőknek, akik kommunikációjukat a munkafolyamatokban szeretnék fejleszteni, sikeresebbé tenni.

Választható képzési formák:
Képzési forma Nettó ár + 27% ÁFA
Céghez kihelyezett képzés Kérjen egyedi árajánlatot
A képzés időtartama: 2 nap
Központi szervezésű képzéseinket az online térben valósítjuk meg!
Minden központi szervezésű képzésre, a képzés első napját megelőző utolsó munkanapig lehet jelentkezni.
Központi képzéseinket - minimum 6 fő résztvevő esetén - online formában, vevői igény szerint tantermi képzésként minimum 8 fő esetén valósítjuk meg.
5 fő felett költséghatékonyabb a Megbízóhoz kihelyezett képzés! Kérje személyre szabott árajánlatunkat!

Képzés adatai

További képzések

img
TT058 01_HU/2
2 nap
img
TT062.01_HU/2
2 nap

Üzenet