Képzési forma | Nettó ár + 27% ÁFA |
---|---|
Céghez kihelyezett képzés | Kérjen egyedi árajánlatot |
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék és elsajátítsák a sikeres megbeszélések kulcselemeit, kezeljék a konfliktusokat, véleménykülönbségeket, illetve a digitális kommunikációs kihívásokat.
1. Bevezetés
- A megbeszélések célja és szerepe a munkafolyamatokban
- A sikeres megbeszélés kulcselemei: Téma, időkeret, résztvevők
- A kommunikáció hatása a megbeszélések sikerére
Gyakorlati feladat: Megbeszélések tapasztalatainak megosztása, pozitív – negatív élmények megbeszélése. “Mit csinálnék másképpen?”
2. Szervezés
- Célok meghatározása: Mit szeretnénk elérni a megbeszélésen?
- Az ideális résztvevők kiválasztása és szerepe
Szituációs gyakorlati feladat:
A szervezés
3. Verbális és Nonverbális kommunikáció
- A kommunikációs típusai: agresszív, passzív, asszertív, passzív-agresszív, manipulatív
- Hatékony verbális kommunikáció: világos és tömör beszéd
- Testbeszéd, arckifejezések és más nonverbális jelek szerepe
- Az aktív hallgatás fontossága: Figyelem, visszajelzés
Szituációs gyakorlati feladatok:
Hatékony verbális kommunikáció,
Nonverbális kommunikáció,
Aktív hallgatás,
Visszajelzés
4. Interaktív Kommunikáció
- Kérdések feltevése: Hogyan támogathatják a kérdések a párbeszédet?
- Konfliktuskezelés és véleménykülönbségek kezelése
- A konszenzus kialakítása és döntéshozatal
Szituációs gyakorlati feladatok:
Kérdezéstechnikák, Konfliktus kezelés
5. Hatékony Moderálás és Témairányítás
- A moderátor szerepe: Hogyan irányítsuk a beszélgetést?
- Zűrzavarok kezelése: Hogyan tartsuk a fókuszt a napirenden?
- Időmenedzsment: Hogyan érjük el a célokat a megszabott időkereten belül?
Szituációs gyakorlati feladatok:
Moderátori tevékenység
Időgazdálkodás
6. Digitális Megbeszélések: Kommunikáció a Virtuális Térben
- Online eszközök és platformok használata
- A digitális kommunikációs kihívások és hogyan küzdjünk meg velük
- A virtuális és személyes megbeszélések közötti különbségek
Szituációs gyakorlati feladatok:
Figyelem és aktivitás fenntartása az online térben
7. Utókövetés, elemzés
- Hatékony jegyzőkönyv készítés
- A döntések és feladatok nyomon követése
8. ÁTFOGÓ GYAKORLAT: Csoportos Feladatok
- Szituációs gyakorlatok a megbeszélések különböző típusaira
- Role-play: Hogyan reagáljunk különböző helyzetekben?
- Csapatmunka: A csoportos megbeszélések hatékonysága
A képzéshez középfokú iskolai végzettség és/vagy releváns szakmai tapasztalat ajánlott.
Azon résztvevőknek, akik kommunikációjukat a munkafolyamatokban szeretnék fejleszteni, sikeresebbé tenni.
Képzési forma | Nettó ár + 27% ÁFA |
---|---|
Céghez kihelyezett képzés | Kérjen egyedi árajánlatot |