Képzési forma | Nettó ár + 27% ÁFA |
---|---|
Céghez kihelyezett képzés | Kérjen egyedi árajánlatot |
Célja azoknak az ismereteknek és készségeknek az elsajátítása, amelyekkel hatékonyabb és eredményesebb tárgyalásokat lehet levezetni.
• Ismerkedő játék -Rövid, könnyed bemutatkozó feladat.
• Normák, keretek, igények tisztázása - A program általános kereteinek tisztázása. Az igények begyűjtése kitűző kártyás módszerrel. Miért vagyunk itt? Mit szeretnénk ettől a tréningtől?
• Tárgyalástechnikai alapfogalmak - Tárgyalás, érdek, pozíció, a tárgyalás, mint folyamat. Alapvető tárgya-lástechnikai fogalmak tisztázása. Mit tudunk a tárgyalásról? Mit érdemes tudni még?
• A tárgyalás mint folyamat - Bevezetés - lebonyolítás - lezárás - követés. Az egyes szakaszok jellegzetes-ségei. Hibalehetőségeket és a siker lehetőségeit keressük az egyes szakaszokon belül.
• Önismeret - Hogyan tárgyalok én? - egyéni működésmódok és azok hatása a partnerre. Hangsúly, hanglej-tés, gesztikuláció. A non-verbális repertoár tudatosítása és a flexibilitás felmérése. Verbális jellegzetessé-gek: mit gondolnak mások arról, ahogy én beszélek?
• Személyiségismeret, típusok - Ki ül velem szemben? Alapvető típusok beazonosítása kommunikációs jellegzetességek alapján. Néhány egyszerű és használható tipológia bemutatása és alkalmazása.
• Állapotfelmérés - Saját fizikai és pszichés állapot felmérése. A partner fizikai és pszichés állapotának fel-mérése. Hogy vagyunk mi itt?
• A képviselet szintjei - Szervezeti és egyéni célok összehangolása. Az egyéni azonosulás mértéke. Kit és mit képviselek a tárgyaláson?
• Célkitűzés és célkövetés - A tárgyalás céljainak pontos meghatározása, a célok követésének monitorozása. Utólagos célértékelés. Mit akartam, meddig jutottam?
• A vonal végén - Tárgyalás, tárgyalás előkészítés telefonon. Mi megy át a telefonbeszélgetések során?
• Váratlan helyzetek - Megakadás, kizökkenés, meglepő fordulatok. Most mit mondjak?
• Terelés - A téma és a partner irányításának finom eszközei. Hol vannak a manipuláció határai?
• Stresszkezelés tárgyalás közben. - Jellegzetes stresszreakciók és kezelésük. Saját stressz-szint szabályozásának lehetőségei.
• Konfliktuskezelés tárgyalás közben - Flexibilitás a konfliktuskezelésben: a versengő, a problémamegoldó, a kompromisszumos, az elkerülő és az alkalmazkodó stílusok.
• Elégedett felek - Hogyan zártunk?
• Visszajelzés a tárgyalásról - Hogyan kommunikálunk a tárgyalásról cégen belül?
A képzéshez középfokú iskolai végzettség és/vagy releváns szakmai tapasztalat ajánlott.
A képzés a szervezet felső- és középvezetőinek, külső felekkel kapcsolatot tartó munkatársainak ajánlott, akik olyan ismereteket és készségeket sajátítanak el a képzés során, amellyel hatékonyabb és eredményesebb tárgyalásokat tudnak folytatni.
Képzési forma | Nettó ár + 27% ÁFA |
---|---|
Céghez kihelyezett képzés | Kérjen egyedi árajánlatot |