Tárgyalási technikák

img

Célja azoknak az ismereteknek és készségeknek az elsajátítása, amelyekkel hatékonyabb és eredményesebb tárgyalásokat lehet levezetni.

További információ
img
Németh Fanni

Oktatási és tanácsadási Üzletág vezető

+36 30 231 5213
f.nemeth@ttq.hu

• Ismerkedő játék -Rövid, könnyed bemutatkozó feladat.
• Normák, keretek, igények tisztázása - A program általános kereteinek tisztázása. Az igények begyűjtése kitűző kártyás módszerrel. Miért vagyunk itt? Mit szeretnénk ettől a tréningtől?
• Tárgyalástechnikai alapfogalmak - Tárgyalás, érdek, pozíció, a tárgyalás, mint folyamat. Alapvető tárgya-lástechnikai fogalmak tisztázása. Mit tudunk a tárgyalásról? Mit érdemes tudni még?
• A tárgyalás mint folyamat - Bevezetés - lebonyolítás - lezárás - követés. Az egyes szakaszok jellegzetes-ségei. Hibalehetőségeket és a siker lehetőségeit keressük az egyes szakaszokon belül.
• Önismeret - Hogyan tárgyalok én? - egyéni működésmódok és azok hatása a partnerre. Hangsúly, hanglej-tés, gesztikuláció. A non-verbális repertoár tudatosítása és a flexibilitás felmérése. Verbális jellegzetessé-gek: mit gondolnak mások arról, ahogy én beszélek?
• Személyiségismeret, típusok - Ki ül velem szemben? Alapvető típusok beazonosítása kommunikációs jellegzetességek alapján. Néhány egyszerű és használható tipológia bemutatása és alkalmazása.
• Állapotfelmérés - Saját fizikai és pszichés állapot felmérése. A partner fizikai és pszichés állapotának fel-mérése. Hogy vagyunk mi itt?
• A képviselet szintjei - Szervezeti és egyéni célok összehangolása. Az egyéni azonosulás mértéke. Kit és mit képviselek a tárgyaláson?
• Célkitűzés és célkövetés - A tárgyalás céljainak pontos meghatározása, a célok követésének monitorozása. Utólagos célértékelés. Mit akartam, meddig jutottam?
• A vonal végén - Tárgyalás, tárgyalás előkészítés telefonon. Mi megy át a telefonbeszélgetések során?
• Váratlan helyzetek - Megakadás, kizökkenés, meglepő fordulatok. Most mit mondjak?
• Terelés - A téma és a partner irányításának finom eszközei. Hol vannak a manipuláció határai?
• Stresszkezelés tárgyalás közben. - Jellegzetes stresszreakciók és kezelésük. Saját stressz-szint szabályozásának lehetőségei.
• Konfliktuskezelés tárgyalás közben - Flexibilitás a konfliktuskezelésben: a versengő, a problémamegoldó, a kompromisszumos, az elkerülő és az alkalmazkodó stílusok.
• Elégedett felek - Hogyan zártunk?
• Visszajelzés a tárgyalásról - Hogyan kommunikálunk a tárgyalásról cégen belül?

A képzéshez középfokú iskolai végzettség és/vagy releváns szakmai tapasztalat ajánlott.

A képzés a szervezet felső- és középvezetőinek, külső felekkel kapcsolatot tartó munkatársainak ajánlott, akik olyan ismereteket és készségeket sajátítanak el a képzés során, amellyel hatékonyabb és eredményesebb tárgyalásokat tudnak folytatni.

Választható képzési formák:
Képzési forma Nettó ár + 27% ÁFA
Céghez kihelyezett képzés Kérjen egyedi árajánlatot
A képzés időtartama: 2 nap
Központi szervezésű képzéseinket az online térben valósítjuk meg!
Minden központi szervezésű képzésre, a képzés első napját megelőző utolsó munkanapig lehet jelentkezni.
Központi képzéseinket - minimum 6 fő résztvevő esetén - online formában, vevői igény szerint tantermi képzésként minimum 8 fő esetén valósítjuk meg.
5 fő felett költséghatékonyabb a Megbízóhoz kihelyezett képzés! Kérje személyre szabott árajánlatunkat!

Képzés adatai

További képzések

img
TT062.01_HU/2
2 nap
img
TT189.01_HU/2
2 nap

Üzenet